Julklappar

2014-12-25 @ 22:28:00 New in
Fick ni vad ni önskade er? 
Jag är såå nöjd med mina julklappar! Jag fick några få saker tills jag flyttar hemifrån som ni ser på 1a och 2a bilden. Jag fick presentkort på guldfynd och Lindex av farmor, presentkort på fritidsresor av både mormor samt mamma och pappa (2200 totalt) och dom pengarna ska självklart gå till resan till Ibiza. Fick även lite Euro till resan. Fick en box med 3 VS produkter av min syster, presentkort på en sminkaffär av min lillebror, en liten box med en under-eye cream, kayal och mascara av moster m. familj och så fick jag en annan VS-box av världens bästa Adde och en supersnygg bikini av min älskade Jullan! Åh, är så galet nöjd och jag är så taggar på våran resa till Ibiza nu och det känns så oerhört skönt att inte behöva betala hela resan helt själv! Vad fick ni för skoj?? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback