weekend

2014-12-27 @ 17:25:12 Min vardag
Hej bästa ni!
Har ni några roliga planer för helgen? Jag jobbade igår och drog till Julia strax efter jag kom hem, där av den dåliga uppdateringen. I alla fall så sov jag här i natt, gick upp tidigt i morse och åkte iväg till Stockholm där jag mötte upp Esme för shopping. Dock hittade varken hon eller jag nåt.. :( Nu är jag hos Julia igen och vi ska strax ta fram kläder och fixa oss för kvällen. Vi ska upp till Stockholm, möta upp lite folk och dra på fest som en av mina klasskompisars kompis håller i. Precis vad jag behöver så det ska bli kul, trots att varken jag eller Julia är speciellt taggade just nu.. Men det blir nog bra. Vad gör ni ikväll? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback