Lunch & första andventsfika

2014-11-30 @ 14:27:00 Min vardag
Nu har vi precis fått i oss en god kycklingsallad till lunch och en god första adventsfika.
Salladen jag gjorde räckte till hela familjen så vi satt och åt nyss, blev väl gott antar jag :) Inget speciellt men en helt okej kycklingsallad liksom. Mamma plockade sen fram lite lussebullar och pepparkakor och pappa fixade glögg så nu sitter hela familjen med matkoma, haha! Vi tände så klart första ljuset idag också, synd att vi inte har nån snö bara :/ Får inte riktigt den rätta julkänslan.. Men det kommer väl snart hoppas jag! Nu ska jag fixa en till sats med proteinbars, ska göra den lite annorlunda än förra satsen tänkte jag. Båda recepten kommer upp under veckan! :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback