Morning!

2014-11-30 @ 11:39:00 Min vardag

Ett sent Godmorgon idag men bättre sent än aldrig!
Så, godmorgon fina ni! Hoppas ni hade en grym lördag och har haft en bra morgon. Jag hade en jättejobbig dag igår och därför fick bloggen stå tom. Dock avslutade jag min dag med en mysig biodejt tillsammans med den finaste killen på jorden! Vi såg den nya hungergames och ja, den var väl helt okej. Hungergames har aldrig vart nån favorit men dom är ju inte dåliga heller. Tycker den var värd att se i alla fall :) 
 
Idag sov jag ut till 9. jag tog mig upp strax efter jag vaknat och satte på mig en mysig outfit, åt en snabb frukost och sen satte jag på hög musik och så gjorde jag hemmagjord granola samt hemmagjorda, sockerfria snackbars. Ni ska få recepten på båda sen. Nu har jag precis städat köket och ska precis sätta igång och göra en god kycklingsallad till mig och mina två av tre syskon. Hoppas ni får en bra dag, puss! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback