nails

2014-11-26 @ 00:01:00 Naglar

Som ni kanske ser så blev dom inte superbra den här gången. Jag är verkligen, verkligen inte nöjd. Fattar inte varför han målade i guld i leopardmönstret när jag visade en bild på exakt hur jag ville ha det. På en nagel ser man även igenom den silvriga randen, det röda lyser igenom liksom. Ett lager för lite helt enkelt. Det är dessutom en väldigt skakig linje vilket förstör oerhört mycket. Tjejen som målade allt utom leopardmönstred dådå, hon kände tydligen också för att välja färg själv när jag redan valt ut en skitsnygg röd färg som jag ville ha. Så nu är naglarna nästan blodröda och jag hatar det verkligen. Känns obekvämt och inte alls bra och jag hatar dessutom när guld och silver blandas, det skär. Precis rött och lila. Så nej, tyvärr blev det inte bra den här gången. Har inget ställe att rekomendera för er idag tyvärr, nästa månad kanske! :) Tummen gillar jag i alla fall ;) Vad tycker ni?
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback