Friday, I'm in love

2014-10-24 @ 20:29:00 Min vardag
 

Ursäkta den dåliga kvalitén! :( Hade ingen kamera med mig idag.. 

Åååh vad jag älskar mina nya naglar! Hur snygga är dom inte? Stort tack till professioNAIL i Sollentuna!
 
Har i allmänhet haft en grym dag idag. -Hoppas ni också haft det! Jag kunde verkligen inte ha börjat mitt lov på ett bättre sätt. Jag och Gabbi gick och kollade grejer till Halloween efter skolan och jag har nu fixat 90% av min utklädnad så det känns bra! Det är ändå en vecka kvar så jag har ju tid på mig :) Vi drog sen vidare till Sollentuna och gick i centrumet där ett tag, åt lite glass på chill box och hade en mysig stund innan jag skulle få mina naglar fixade. Ännu än gång, jag är sjukt nöjd! Perfekt med svart nu till halloween men samtidigt är dom snygga till vardags också. -Love it!! (Älskar att dom är matta också ;) )  Jag tog sen pendeln in till stan igen och där mötte jag upp Adde en snabbis innan vi både skulle vidare hem. Nu till kvällen står filmmys med familjen på schemat! Underbara fredag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback