spontan sleepover

2014-10-29 @ 22:22:00 Min vardag
 
Hej fina ni! Hoppas ni haft en grym dag!
Igår åkte jag ju upp till Stockholm där jag träffade Adde och senare en annan vän som bjöd på finmiddag och lite catch up. Himla mysig kväll. När jag sen satt på bussen hem och vi precis svängt av motorvägen så fick jag för mig att jag ville sova hos Julia så jag ringde och sa att jag kommer om 2 min, haha. Vi låg och pratade halva natten och imorse runt 11 ringde Julia och väkte mig och sa att jag skulle komma upp om 5 min. När jag kom upp stod en STOR frukost med baugetter, stekta ägg, frukt och bär, yoghurtar, flingor, kex, juice och gott kaffe på bordet. Tänt ljus hade hon också gjort. Så himla mysigt! Kan man ha en bättre vän? 
 
I dag har vi planerat det sista inför våran halloweenfest, provat sminkningar, förberett våra utklädnader och ätit sushi. Så mysig dag. Alltid lika bra med såna här kvalitetsstunder med Julia, mår så bra då! Vad har ni gjort idag? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback