150827

2015-08-27 @ 06:44:43 Min vardag
Godmorgon!
Igår hade jag sådär svårt att sova igen så det var lite trögt att komma upp imorse. Fick dock en timmas sovmorgon idag, haha ;) Nu sitter jag i alla fall, som alla andra blogg-mornar, i köket med en god frukost och ska alldeles snart gå ner till bussen. Jag har absolut inga planer förutom skolan idag. Så det lär väl bara bli som så att jag sätter mig på nåt fik efter skolan och väntar mina 2h på bussen och sedan bara åker hem och tar det lugnt. Kanske sätter jag mig och spånar lite på gymnasiearbetet? Haha, vill  ju bara dra igång på en gång, har så mycket idéer!! 
 
Nej, nu ska jag dricka upp min latte och dra mig mot skolan. Vi hörs senare, puss! (Och förresten, på tal om latte, fick en kommentar igår om att jag inte bör dricka kaffe för att det kan skada mitt barn. Ja, i en för stor mängd är koffein överlag inte bra för barnet och därför bör man inte dricka mer än 300 mg per dag, och det är ett mått som jag inte överskrider. En latte om dagen är absolut ingen fara för mitt barn. Fikar jag ute brukar jag dessutom välja koffeinfritt. Jag har sagt det förut och jag kan gärna säga det igen, jag skulle aldrig göra något för att skada mitt barn. Minsta lilla och jag kollar upp det, koffein är en sån sak som jag kollade upp först av allt, just för att jag vet att det är starkt och just för att jag i vanliga fall dricker väldigt mycket kaffe. Men som sagt, mitt barn mår bra och jag håller mig till en gräns när det gäller kaffedrickandet och mitt dagliga koffeinintag.)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback