Begravning

2015-08-21 @ 10:40:00 Min vardag


Hej och godmorgon! 
Hoppas ni sovit gott. Ledsen att bloggen fick stå tom under gårdagen men efter skolan drog jag hem till Adde, åt middag och umgicks med hans familj ett tag vilket var himla länge sen. Vi lagade tacos ihop med hans syster och hade det helt enkelt bara väldigt bra. Fick ett besked i skolan som jag inte alls ville ha och som gjorde mig både arg och ledsen så den där eftermiddagen hos Adde var precis vad jag behövde. När jag sedan kom hem satte jag direkt igång att fixa mina naglar. Kände inte för att ha rosa naglar idag på farmors begravning, en mörkare färg är väl mer passande. Nu sitter vi i bilen påväg till Södertälje och tyvärr kommer jag låta bloggen vara nu tills tidigast imorgon. Får se hur jag gör över helgen, det beror lite på hur jag mår och sådär efter idag. Hoppas ni får en bra dag och hörs vi inte förrän på måndag igen så får ni även ha en toppenbra helg! Puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback