Dag ett - Check!

2015-08-19 @ 18:48:36 Min vardag
Åh vad skönt att få den här dagen avklarad!
Det var så kul att få träffa alla igen, hade världens kramkalas med hela klassen och det kändes bara så himla bra att vara tillbaka. Jag gick och köpte ett par skor till min syster efter att vi slutat, tog en snabb lunch med Gabbi också och tog sedan en kaffe på waynes uteservering i väntan på bussen. Nu är jag hemma, har precis skickat iväg ett superspännande mail (woho! Håll alla era tummar och tår nu!!) och har även fått i mig lite middag. Så nu väntar en skön dusch (ja jag är lite av en dusch-narkoman, haha...) och några avsnitt av one tree hill innan jag lägger mig för att sova. Hur var eran första dag i skolan? Spännande att börja ny skola för er som börjar gymnasiet i år? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback