Definitionen av en bra dag

2015-08-26 @ 19:14:03 Min vardag
Hej fina ni!
Gud vilken bra dag jag haft idag, men nu är jag helt galet slut i kroppen och vill bara ta en varm dusch och krypa ner i min säng. Skolan var jättekul idag faktiskt, under sista lektionen åkte vi till tekniska muséet och kollade på deras "digital revolution" utställning som var himla kul att se. Efter detta drog jag och några klasskompisar in till stan och åt en god lunch på Jensens. Sååå mysigt! Sedan var det faktiskt dags för mig att dra mig till Skärholmen och mitt första Bup möte efter sommaruppehållet. Det gick väldigt bra idag och det kändes skönt att bara få prata lite igen. För att sen fördriva lite tid så gick jag och köpte ett par nya skor som jag suktat efter ett tag, hehe, ni får se sen. Dom är grymma!!! Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen väntar sängen och gårdagens avsnitt av idol. Hur har eran dag sett ut? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback