En fullspäckad dag

2015-08-31 @ 08:39:00 Min vardag
Godmorgon! Ny vecka, nya tag, eller hur? Känner ni er redo för en ny vecka?
Jag är jätteredo, haha. Jag har massa skoj inplanerat denna vecka och det börjar redan idag. Jag är ju ledig från skolan idag pga. att jag ska till barnmorskan så då passade jag även på att klämma in ett frisörbesök. Så jag ska snart byta om, lägga en lite simpel sminkning och dra mig ner till stan. Jag hinner precis klämma in det innan jag ska till barnmorskan så det blir ju perfekt. Ikväll väntar även en liten fotografering med Näva, vi ska förska kombinera hennes fotouppgift med att jag får en ny headerbild samt lite gravidfoton. Hur bra? ;) Men nu först av allt ska jag och pappa åka och hämta ut spjälsängen som jag klickade hem för ett litet tag sen. Iiiih, allt blir bara mer och mer verkligt för varje dag som går nu ju! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback