En hektisk dag

2015-08-30 @ 18:19:00 Min vardag
Hej fina ni! 
Gud vilken dag vi haft nere på kafét idag. Eftersom det var marknad hade vi full rulle enda sen öppning i morse. När jag väl skulle gå hem sen började det som tur var lugna ner sig. Hade räknat med att få jobba över fram till stäning men det slapp jag. Känner inte att kroppen tagit lika mycket stryk idag dock, kanske för att jag rört på mig så mycket idag och hela tiden vart igång så jag dels inte riktigt hunnit känna efter om kroppen behöver vila och dels för att min höft faktiskt mår bättre av att vara i rörelse än att bara stå stilla. Det har vart en helbra dag idag med andra ord. Nu sitter jag helt utslagen i sängen och ska faktiskt ta tag i lite bloggjobb innan middagen tänkte jag. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Jag är ledig imorgon pga. att jag ska till barnmorskan och det krockar så tokigt med skolan så jag tänkte passa på att berätta lite om mina tidigare besök ikväll eftersom jag fortfarande inte gjort det än. :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback