En heldag av ingenting

2015-08-16 @ 19:27:43 Min vardag
Hej fina ni!
Idag har vart en himla bra, mysig och välbehövlig dag. Jag vet att jag precis vart borta och haft semester i en vecka men det är alltid skönt med en dag såhär när man kommer hem då man inte gör nånting förutom att få ordning på allt igen. Har tex. packat upp och fixat lite med en del grejer jag köpte. Så som att lägga allt på bra platser, omorganiserat i min byrå lite, fixat min pärm med viktiga papper då jag köpte såna där pärmflikar när jag var iväg (så även den fick sig en uppfräschning så att säga) och så har jag tagit en lång, varm dusch och gjort hårinpackning. Nu ligger jag i sängen, har precis ätit middag och tänkte nu kolla på dom sista PLL avsnitten. Vad har ni gjort idag? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback