En regnig tisdag

2015-08-11 @ 10:42:00 Göteborg 2015
Godmorgon! Hoppas ni sovit gott och att ni njuter av dom sista veckorna av lovet. 
Jag har i alla fall sovit hur bra som helst inatt och har haft en jättelugn och skön morgon här i stugan. Känns så underbart att bara få vakna upp utan några måsten, äta goda frukostar och bara umgås med familjen. Nu ska jag snart ställa mig framför spegeln och fixa mig och sedan åker jag och mamma in till stan. Hon ska fixa hår och naglar och jag ska shoppa lite mammakläder och smink. Vet inte om vi ska luncha ihop också eller hur vi gör, men det återstår att se. En mysig dag med shopping låter i vilket fall som helst inte fel alls och att shoppa själv tycker jag nästan är skönare än att shoppa med nån annan. Man kan strosa runt själv och ta den tid man behöver utan att tänka på nån annan och man kan prova kläderna i lugn och ro vilket jag annars faktiskt har lite svårt att göra. Nackdelen är ju dock att man inte har nåt smakråd med sig, haha! Äh, vi får se vad som hänger med hem, jag tror nog jag kan hitta nåt snyggt på egen hand ;) Vad gör ni idag? 
 
Vi har förresten inget internet här ute så jag får hela tiden internet dela med mobilen när jag ska blogga och det går inte jättesnabbt och superbra alltid så skulle det hända att bloggen nån dag står helt tom vet ni varför. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback