Ett nytt rum och jobb

2015-08-29 @ 08:41:55 Min vardag
Godmorgon! Hoppas ni sovit gott och att ni hade en bra fredag. 
Bara några minuter efter att jag publicerade inlägget igår där jag nämnde att jag ville möblera om så gjorde jag det, haha! Jag är såå nöjd och bara genom att byta plats på skrivbordet och sängen så fick jag ett helt nytt rum och helt plötsligt finns det nu 2-3 ställen att ställa spjälsängen på, förut var det tveksamt om det ens fanns ett ställe. Jag passade även på att städa här inne, som jag tänkt på att göra i säkert två veckor nu men inte haft tid för. Så det blev en rätt bra kväll för mig med, trots att hela kroppen värkte och gjorde ont. 
 
Rummet känns även mycket större nu, förut stod sängen liksom mitt i rummet så att säga, jag gillade det och det var supersnyggt men det gjorde ju rummet mycket mindre och jag var alltid tvungen att gå runt sängen för att komma till byrån och garderoben vilket känns skönt att jag slipper nu. Lustigt vad en sån liten förändring kan göra mycket. 
 
Nu har jag precis vaknat, ska snart göra mig iordning och sen dra ner till jobbet. En inte allt för lång och förhoppingsvis väldigt rolig jobbdag står på schemat. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback