Get ready for autumn!

2015-08-18 @ 16:20:33 Tips & inspiration
 
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.
 
8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.
 

I höst är det mycket grått, blått och fram för allt ljusa färger som gäller. Grått och blått i olika nyanser (min favorit är kornblått och marinblått i kombination med svart! Med vitt blir det för somrigt) är vad ni ska satsa på men satsa stenhårt på dom lite lusare nyanserna och glöm inte bort beiget. Dock skulle jag säga att militärgrönt och vinrött kommer gå hem även i år, det är ju så himla snyggt! Och så himla höstigt om inte annat. Stickat, knee high boots, kappor och utsvängda jeans kommer vi se mycket utav och 70-talet är även tillbaka. Dock är 70-talet inget för mig, tycker inte alls om stilen och brunt är inte alls min grej.
 
Jag vet inte alls hur min garderob kommer se ut i höst eftersom jag inte riktigt vet vad mamma-avdelningarna har att erbjuda men hade jag inte vart gravid hade jag absolut satsat på mycket ljusa stickade tröjor, kappor (både ljusa och mörka), ett par ursnygga knee high boots och vinrött. Jag hade även investerat i nån snygg pälsjacka, det saknade jag förra hösten. 
 
Här är mina höst favoriter från Nelly.com! Vilka är era favoriter? :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback