Godmorgon torsdag!

2015-08-20 @ 09:19:45 Min vardag
Godmorgon! Hoppas ni sovit gott. 
Jag vaknade redan innan kl 6 idag av en dröm, haha! Jag är en sån som egentligen aldrig drömmer men tydligen är det vanligt att drömma massa konstiga saker när man är gravid, så jag antar att det är därför. Jag har i alla fall bara tagit det lugnt nu under morgonen och inte gjort nåt speciellt. Nu har jag precis fixat mig och ska snart äta frukost för att sedan gå ner och locka håret. Vi drar inte igång med vårt riktiga schema förrän nästa vecka så idag ska vi bara ha nån slags "aktivitetsdag" eller vad det nu är, vet inte alls vad vi ska göra faktiskt.
 
Efter skolan drar jag vidare till Adde som jag inte vart hos på evigheter. Än så länge har vi bara som plan att laga middag så vi får helt enkelt se vad resten av dagen har att erbjuda. Lär inte stanna allt för länge dock, imorgon ska vi upp tidigt för farmors begravning så känner att jag bör vara utvilad tills dess. Vad gör ni idag? :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback