Grinig x10

2015-08-27 @ 17:00:00 Min vardag
ÄNTLIGEN HEMMA I MIN SÄNG IGEN! Haha, hej på er!
Min dag har vart jättebra, men seg. Jag har vart seg hela dagen och har låtit dom lite otrevligare hormonerna fått styra lite för mycket. Har vart full av irritation idag. Dock har jag fått koncentrera mig på skolan pga. det så på så sätt var det ju ändå inte hela världen, haha ;) Jag har i alla fall vart heeelt slut i kroppen idag och jag totaldäckade på bussen hem och jag nästan grät på vägen hem från bussen pga. att jag hade så ont i kroppen hahah, ville inget hellre än att få ligga i min säng och göra ingenting. Så det ska jag göra nu hela kvällen. Men först ska jag springa upp och äta lite mat med familjen. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback