Just ordered

2015-08-06 @ 22:19:04 Naglar
Nej jag har inte beställt hem naglar.. Men nästan :D Jag har precis klickat hem en UV-lampa, en elektrisk nagelfil, lite gel-lack och allt sådant smått och gott som man behöver för att bygga naglar. Ska leta vidare efter lite roliga saker i Göteborg sen, tex. glitter, mer nagellack och resterande saker som jag faktiskt behöver och som jag inte beställde nu. Vi ska nämligen göra våran årliga trip till Ullared när vi är nere i Gbg så då ska jag passa på att köpa sådant billigt. Känner att allt inte behöver vara av den absolut bästa kvalitén nu i början när jag bara ska öva teknink och lära mig. 
 
Ska bli så himla kul! Har velat klicka hem sånt här sen nåt år tillbaka redan men har varken vågat eller orkat lägga pengar på det men efter att jag fixade mina naglar hos en kompis igår så kände jag bara "NEJ NU JÄVLAR SKA JAG OCKSÅ LÄRA MIG!!" haha.. ;) Så naglar är nåt som bloggen kommer handla mycket om senare kan jag ju lova, jag älskar ju naglar och kommer garanterat vilja visa er vad jag lärt mig sen :D Nån av er som har erfarenhet av sånt här och som har några bra tips? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback