Lite ny bebisutrustning

2015-08-28 @ 20:28:42 New in
Ännu mer grejer trillar in, eller ja, ni såg ju paketen häromdagen. Har bara inte haft tid att lägga upp bilder på grejerna. Har blivit så många "new in-inlägg" nu så har fått dela upp dom lite. Men nu så, en skötväska samt två saker till vagnen (ett insäktsnät och hjulskydd) kom hem till mig nu i veckan och ännu mer saker är nu avbockade från min "must-have-lista". Så skönt! En spjälsäng och en del tillbehör har även kommit till coop nu så så fort pappa har tid ska vi åka och hämta det.
 
En ommöblering i rummet övervägs faktiskt just nu för att sen kunna montera upp sängen. Skulle bara vara så skönt att få det gjort så det är klart sen, trots att det är rätt långt kvar tills hon kommer. Skönt att så mycket redan är fixat i alla fall och jag är supernöjd med skötväskan! Lilla D och jag kommer klara oss så bra tillsammans, finns inte en enda liten grej hon kommer sakna tror jag ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback