Måndag - back on track

2015-08-24 @ 13:35:35 Min vardag
Mina bästa <3

Hej fina! 
Hoppas ni haft en bra helg. Min har väl vart sådär. Humöret var inte på topp efter begravningen i fredags och jag låg vaken alldeles för länge natten till lördag med ett huvud som exploderade av tankar, även natten till söndag såg ut så fast snäppet värre. Jag låg vaken till 4-tiden med tankar och känslor som jag inte alls ville ta hand om och hantera. I alla fall inte just då. Men jobbdagarna var bra, vi hade kul och dagarna gick fort. Igår efter jobbet åkte jag hem och packade väskan, tog en dusch och åkte sedan iväg till Adde där vi spenderade kvällen framför tvn med massa gott att äta. Idag gick vi upp vid 7, åt en god frukost och tog det lite lugnt innan vi åkte till skolan. Mitt skolår inleddes med första lektionen inställd, haha, så vi satte oss och spelade kort fram tills vår andra och sista lektion för dagen och nu sitter jag helt utmattad på bussen påväg hem. Min mage mår inte alls bra idag, det gör himla ont och vissa sittpositioner vill jag nästan bara gråta av. Sammandragningar har jag också haft många av idag så jag hoppas att det känns bättre imorgon.  Har ni haft en bra helg och en bra start på veckan? :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback