Monday morning

2015-08-17 @ 10:45:46 Min vardag
En god frukost i Göteborg. 
 
Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott. Jag sov ut enda till halv 10 idag (usch kommer aldrig komma upp till skolan nu ju om jag fortsätter så..) och har nu under förmiddagen bara ätit en god frukost, tagit det lugnt, fixat ett retur-paket och tänkte nu lägga mig och greja med bloggen lite. Idag väntar jag ett paket hit hem och sedan har jag ett par ärenden att göra under dagen så som att hämta ut mitt skol-busskort, skicka tillbaka det där paketet som jag nyss gjorde i ordning och eventuellt sola lite. 
 
Nu är det bara 2 dagar kvar till skolan börjar också så jag tänkte även förbereda lite inför det med skolblock, packa väskan rätt med pennor osv. samt fixa ett lås. Resten av dagen lär nog bara spenderas i sängen med en massa tankar (som bara flugit över mig idag..) och nån bra serie. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback