Morning wednesday!

2015-08-26 @ 05:51:05 Min vardag
Godmorgon! Sovit gott? :)
Jag somnade vid bra tid igår igen och det känns jätteskönt, det kanske inte är helt omöjligt att komma tillbaka in i rutinerna igen, haha. Första alarmet ringde kl 4 även idag, kvart över var jag uppe och sminkade mig, lockade håret och fixade kläder. Nu sitter jag i köket med en stor tallrik yoghurt som jag aldrig nånsin kommer orka trycka i mig, haha! Jag är hungrig men aptiten finns verkligen inte där längre. Jag var ju världens största morgon & frukost människa förut?? Jag ska i alla fall lyckas hälla i mig mitt kaffe så jag inte däckar på bussen sen, i och med graviditeten så är jag nästan konstant täppt i näsan (inte så att det låter som jag är förkyld kanske men ja, ni vet sådär lite "för-sjuk-täppt" typ) så jag är sååå himla rädd att jag ska somna och börja snarka, hahah! 
 
Idag står i alla fall skola på schemat, sen har jag två timmar att fördriva så då ska jag gå och byta min systers skor och ev. kolla ut ett par nya åt mig själv. Dagen avslutas sen på bup och jag hoppas verkligen mötet går bra, har ingen lust att gå därifrån med sura miner idag när jag känner att jag är på så bra humör ju. Vad gör ni idag? Är det skönt att var tillbaka i skolan förresten? Jag älskar rutiner så jag tycker det är rätt skönt faktiskt. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback