New in - Ullared

2015-08-16 @ 18:34:00 New in
Allt detta fick jag för inte ens en tusenlapp, hur grymt?? Har nu alla nagelgrejer jag behöver för att börja bygga gelnaglar (köpte dom sista tillbehören nu på Ullared som planerat), fick köpt bra hudvårdsgrejer, hårgrejer, strumpor, lite grejer inför skolstarten och massa mer. Ja ni se ju. 
 
Dom två vita burkarna är en nattkräm och en dagkräm som kostade runt 20-lappen bara. Man kanske inte tror dom är av bästa kvalité och fine, det är dom inte, men min hud mår jättebra av just dessa. Jag har haft nattkrämen i 3 år nu och kommer fortsätta med den så länge inte huden säger ifrån och i år fick jag även med mig en dagkräm. Den innehåller Aloe Vera och är faktiskt, trots priset, hur bra som helst! Snacka om att få saker för pengarna.. Handkrämen innehåller också Aloe Vera och den är även nagelvårdande. Jag köpte en förra året också och var helnöjd med den så i år köpte jag två, haha! Känns som jag fick med mig en hel del sånt där som jag verkligen behövde och jag har verkligen ingen som helst ångest över att jag spenderat så mycket pengar den här resan (har även köpt en hel del till D, men det kommer i ett enskillt inlägg senare.) Ullared lär ju vara Sveriges bästa shopping-ställe, haha! Man blir ju helt lyrisk av att komma in där, helt sjukt vad mycket grejer dom har, till helt sjuka priser också. Love it! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback