New in (Ullared) - Till D

2015-08-19 @ 12:43:00 New in
Jag och mamma gick lite all in på stjärn-temat då vi hittade så mycket fint med just stjärnor på. Jag hade, redan innan vi åkte till Göteborg, spanat in lite fint från NG baby som jag velat köpa till D och deras sortiment innehåller en hel del stjärnor, kort och gott. Haha, jag vet inte varför men jag tycker det är så himla fint! Nu är detta inte från NG baby då, men tycker allt detta var fint också och man kan ju alltid komplettera med grejer i bättre kvalité om nu nåt skulle gå sönder. Allt var så himla billigt så går det sönder är inte det hela världen. 
 
Jag och mamma passade helt enkelt bara på eftersom det är så bra priser och vi fick så mycket för en så liten peng. Vi köpte 2 bedset till sängen (2 bedset + 2 lakan), 2 lakan + 1 bedset till vagnen, en kudde, kisskydd till både vagnen och sängen, en skötbädd + ett 2-pack skötbäddsöverdrag, en badbalja + sittstöd för spädbarn, en snuttefilt samt en dreggel-haklapp. Mamma köpte även en söt liten rosa filt till henne som jag tycker var så himla söt!
 
Så nu kan jag bocka av en hel del på min must-have-lista, skönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback