Paket, nya kläder och en helgrym dag

2015-08-25 @ 20:49:11 Min vardag
Hej på er! 
Har ni haft en bra dag? :) Jag gick i skolan till 1-tiden idag och hade mest bara roliga lektioner. Har max 3 lektioner per dag hela året detta år och det är verkligen helt underbart skönt! Mycket av lektionstiderna idag gick åt att prata om gymnasiearbetet och till att kolla på filmer och klipp mm. En helt okej skoldag med andra ord ;) Och WOW vad jag ser fram emot att få börja jobba med gymnasiearbetet. Åh, det ska bli så sjukt jävla kul och det kommer verkligen bli helt grymt bra! Verkligen ett projekt i min smak ;) Tror detta är vad som kommer hålla mig uppe och motiverad hela detta skolåret faktiskt. 
 
Efter skolan sen så åkte jag in till stan med Gabbi. Vi lämnade först in våra telefoner på lagning (haha ja så kassa är vi, att vi båda har sönder våra telefoner och måste laga dom) och sedan drog vi oss in till Drottninggatan för en fika på Espresso house uteservering och lite shopping. Jag fick med mig 3 nya mamma-tröjor (bilder kommer) och det känns helbra! Har verkligen ingenting i garderoben som passar just nu känner jag.. Bara några enstaka plagg och jag vill ju gärna kunna variera mellan mer än 3 tröjor helst, haha! Hämtade även ut dessa paket ovan när jag väl kom hem sen, och även det ska ni få bilder på senare. Mycket kul som kommer hem nu ju! Hur har eran dag sett ut? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback