Skola, jobb & en sliten Emma

2015-08-28 @ 20:11:00 Min vardag
Hej fina ni! 
Har ni haft en bra dag? :) Jag hade en bra dag i skolan idag igen, det har ju inte riktigt dragit igång på riktigt än så det är ju lite småsegt men samtidigt skönt. En trögstartat termin helt enkelt, men som sagt är det nog rätt skönt. Hade antagligen klagat om det gått fortare, haha! Nejdå, men skolan känns riktigt bra i år och jag hoppas det fortsätter så. Min lilla flicka får mig att hålla motivationen uppe i alla fall och det är ju skönt. Nu känns det som jag går i skolan mer för hennes skull än för min skull och det är på ett sätt rätt bra tror jag. Precis vad jag behöver. Som jag sagt förut så satte jag inte mig själv så högt förut och hade troligtvis bara fortsatt satsa på godkänt i ämnena detta år, så som jag gjort dom andra åren. (Trots det och mina extremt dåliga förutsättningar har det dock gått mycket bättre än så i både 1an & 2an). 
 
Några timmars jobb bestod sedan min eftermiddag av och nu ligger jag helt svimfärdig i sängen efter en lång dag och en god middag. Min kväll lär nog bara spenderas här i sängen med en cider och lite one tree hill, mer fredagsmys än så behöver jag inte, haha! Har ni några roliga fredagsplaner? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback