Trötter

2015-08-11 @ 18:51:00 Göteborg 2015
Gud vad en sån här dag tar på krafterna! Trots att jag inte gjort mer än att kollat kläder, ätit, och suttit ner. 
Medan mamma fixade hår och naglar gick jag och kollade massa kläder och har, som jag nämnde förut, fått med mig en hel del hem. Jag är supernöjd och har fått shoppat till både mig själv och till min lilla prinsessa. Jag blev dock klar betydligt mycket fortare än mamma så jag satt sedan och bara väntade på henne i ca 2-3 timmar, haha! Nu är vi äntligen hemma och vi ska precis äta en god middag ute i kvällssolen, uppe på altanen med havsutsikt. Hur mysigt?? Sedan ska jag nog ta en cider och hoppa ner i jacuzzin. Underbart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback