en lidande blogg

2015-02-26 @ 21:00:00 Min vardag
Hej fina ni!
Ledsen att bloggen får lida såhär mycket just nu men min vardag är lite upp och ner som ni kanske vet.. Hoppas ni har förståelse för det!
 
I alla fall så gick intervjun i förrgår superbra! Det var jättetrevligt att få prata med tjejerna och dom var hur härliga som helst! Efter intervjun sen så mötte jag upp R som spenderade både kvällen och natten hos mig samt förmiddagen igår vilket var supermysigt och lika trevligt som vanligt.  På eftermiddagen tog jag mig upp till Stockholm för att träffa en väldigt speciell person och kolla i lite butiker osv. och sedan på kvällen åkte jag hem till Adde och hade en riktig skitkväll rent ut sagt. Inte pga. att jag var med honom så klart, utan pga. att jag mådde riktigt, riktigt dåligt.
 
Hela kvällen började jättebra, vi hade superkul och jag var högt upp på glädjeskalan men helt plötsligt slår hjärtat alldeles för fort och jag känner hur jag bara vill lägga mig och bryta ihop. Vilket jag till slut gjorde... Det jobbigaste är inte att må såhär, det är det nästjobbigaste.. Det jobbigaste är att jag aldrig vet när det kommer, när dessa attacker kommer. Det blir svårt att hantera det då, hade jag vetat och sett tecken hade jag kanske kunnat förhindra det ibland men så långt har jag inte kommit än och det är mer än jobbigt. Det är fruktansvärt. Men jag tog ett varmt bad i lugn och ro och min bästa, älskade vän lugnade ner mig och fick mig på andra tankar. 
 
Idag har vi vart på varsitt BUP möte, sprungit runt i affärer på jakt efter en klänning och ett par skor till på lördag och nu har vi äntligen kommit hem till mig, ätit en god middag och krupit ner i sängen. Jag ska fixa lite bilder och sedan ska vi nog sätta på en film eller nåt. Vad gör ni ikväll? Har ni lov förresten? :) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback