gym

2015-02-11 @ 11:23:26 Träning


Hej snyggingar!
Har ni haft en bra morgon? Jag hade den perfekta starten på dagen och jag mår så himla bra idag! Var inte alls sugen på ett morgonpass, varken igår när jag bestämde mig för det och ställde alarm eller i morse när jag tog mig upp vid 5 och slängde på mig gymkläderna. Hade helst bara viljat krypa tillbaka ner i sängen och sovit två timmar till men det är jag oerhört glad över att jag inte gjorde. Körde ett grymt pass idag och är helt slut i kroppen nu. Jag brukar försöka skriva ner alla övningar jag gör och hur många reps samt vilka vikter jag använder mig utav men idag när jag skulle testa lite nya magövningar så tyckte jag att det tog tillräckligt med lång tid (=vila) att bara kolla igenom vilka övningar jag skulle göra osv. så får skriva mer om övningarna efter nästa pass :)
 
Jag provade i alla fall lite övningar från bla. appen Nike training som jag kört med ett par gånger förut men det är helt klart nåt jag kommer börja använda mer ofta nu, grym app och ett sjukt bra tips! Har ni inte den redan så tycker jag absolut att ni ska ladda ner den! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback