morning friday

2015-02-27 @ 12:49:00 Min vardag
Godmorgon!
Härligt med fredag för er som inte har lov, mindre kul för oss med lov.. Tillbaka till verkligheten snart med andra ord :( Tråkigt men lite småskönt ändå. Saknar gymmet himla mycket så tycker det är lite tråkigt att jag inte fått mer tid till det det här lovet. Men jag har gjort mycket annat skoj och jag har verkligen försökt ta vara på den här veckan. 
 
Jag och Adde kom inte i säng förrän runt halv 4 i natt så vi sov ut enda till halv 12 idag. SÅ skönt! Nu har vi precis fixat oss och ätit så vi ska alldeles snart dra oss ner mot bussen. Han ska hem och jag ska göra ett sista försök på stan tänkte jag. I värsta fall får jag rota fram nåt här hemma till imorgon men det känns ju lite tråkigt så jag ska verkligen försöka hitta nåt idag. Jag ska nämligen på Julias 18 års fest imorgon, som förövrigt kommer bli ASFET! -Stor lokalfest med DJ, vakter, gästlista, fotograf mm. Hur grymt?? Ser verkligen fram emot den! Ett stort plus är ju att en himla massa grymma människor också ska va där, så det ska bli riktigt kul faktiskt! :)
 
Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback