Goodmorning sunshines

2015-01-23 @ 10:04:00 Min vardag
Godmorgon världens bästa!
Har ni sovit gott? Jag somande inte förrän vid 2 tiden men fick sova ut till 9 tiden imorse i alla fall så jag känner mig ändå relativt utvilad. Dock känner jag mig så sjukt sliten idag efter att ha sovit borta 3 nätter och efter att ha åkt skidor en hel dag samt hade en riktigt skitdag igår. Haha, mår ju sådär idag.. Men jag ska försöka göra det bästa av situationen, samla massa positiv energi hos mina vänner och mitt jobb som jag tycker är så galet roligt. Ska se om jag orkar börja sätta igång med våran webbsida ikväll, skulle va så grymt om den blev klar snart liksom. Åh, vårat projekt är så KUL! Fick som sagt massa bra tips och idéer under mötet igår och jag känner att jag lever på den glädjen även idag. -Underbart! 
 
Nu sitter jag i alla fall i soffan hemma hos Adde, han drog till skolan redan vid 7 imorse men då jag inte börjar förrän runt 1 så ska inte jag dra förrän om ca 30 minuter. Skönt med såna här lugna, slapparmornar ju! Jag har ätit frukost i lugn och ro, sminkat mig och ska snart sätta mig och platta håret med lite musik i bakgrunden. Mysigt ju! Vad gör ni idag? :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback