gym och skola

2015-01-14 @ 12:06:00 Min vardag
Hej babes!
Vad gör ni? Jag är i skolan nu och har Grafisk Design. Hur kul?? Dock har jag glömt mina skisser hemma så kan inte jobba så mycket så därför passar jag på att blogga lite ;) Jag gick upp tidigt i morse, tog mig iväg till gymmet och körde ett helt ok pass. Ett av dom sämre då jag inte kände mig helt tillbaka på banan än samt fortfrande helt omotiverad. Men det var som sagt ett helt ok pass ändå. Bättre än ingenting så klart. Hoppas att vara tillbaka som vanligt snart och köra gärnet fram till sommaren :)
 
Jag började mitt pass med 2km på löpbandet och fortsatte sen uppe i spegelsalen med lite magövningar samt lite step up på step up bräda och sen avslutade jag mitt pass med lite arm och axlar :) Får hoppas på att jag har lite mer motivation imorgon ;) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback