And it's a.....

2015-07-23 @ 13:54:00 Gravid
...... G I R L !
 
Åh min fina lilla prinsessa! Det var så häftigt att få se henne, vi fick både se ögonen öppna, hennes hjärta som slog så fint, när hon kliade sig på huvudet och när hon vände lite på sig. Allting såg jättebra ut och det var inga som helst konstigheter. Så nu är namn helt bestämt, jag få äntligen kalla min lilla bebis för henne istället för hen eller den, på lördag beställer jag troligtvis hem vagnen jag valt ut och från och med nu ska det shoppas nåt ordentligt. Både fina kläder till min lilla tjej och lite snygga mammakläder till mig. 
 
Jag fick förresten ändrad BF nu och det var precis som jag trodde och anade, jag ligger 5 dagar före än vad som var beräknat och är alltså redan i v. 20 nu. BF flyttades från 17/12 till 13/12. Skulle vara så häftigt om hon blev några veckor för tidig och föds den 1 December istället, på farmors födelsedag. Vi får se helt enkelt, hon kommer när hon kommer och jag längtar så mycket efter henne <3 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback