Från farmor

2015-07-26 @ 14:15:00 Emma 18 år!
 
Precis innan farmor förlorade medvetandet på sjukhuset sa hon till mamma och pappa att det var jätteviktigt för henne att jag fick presenten hon skulle ge mig så hon berätta vad det var och vart den låg i lägenheten. Det var ett gammalt halsband som var farmors samt farmors mormors gammla.
 
Det är ett halsband med oerhört stor betydelse för mig så det här kommer jag verkligen ta hand om och vara rädd om. Jag hade det igår för att hedra min kära farmor som tyvärr inte fick vara med och fira min 18års dag. Det var inte förrän imorse som det slog mig att "NU VET JAG VAD DET VAR SOM SAKNADES!!!" Jag gick nämligen runt med känslan hela dagen igår att det saknades nåt men jag kunde verkligen inte komma på vad det var, men det var ju såklart farmor.. 
 
Jag skulle även få "en slant" av henne så när allt är klart med hennes lägenhet och en massa annat så ska jag få min sista present som är 5000 kr. Inte helt fel, och jag önskar verkligen att jag kunde få tacka henne med en stor, kärleksfull kram.. Men jag hoppas hon ser där uppifrån hur tacksam jag är. Tack fina farmor <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback