Sjukling :(

2015-07-31 @ 19:45:00 Min vardag
Åh vad jag saknar mina finaste stockholmsvänner <3
 
Hej fina! 
Vad gör ni? Jag ligger i sängen och har precis fått i mig en god middag. Nu är jag inte längre bara halvsjuk utan helsjuk, haha! Efter jobbet idag så gick jag direkt hem och tog en skön dusch och satte på mig myskläder och nu ligger jag helt död i sängen med feber, snuva och halsont. Så imorgon blir jag hemma och troligtvis på söndag med. Men trots att jag är sjuk så ska jag försöka få lite saker gjort från datorn imorgon när jag väl är hemma, men det beror lite på hur jag mår. Mår jag som jag mår just nu så lär jag nog bara ligga inne i mörkret och kolla på massa filmer och serier, haha! Nu ska jag i alla fall greja lite med bloggen tänkte jag och sedan ska jag lägga mig och kolla på orange is the new black med en kopp honungsvatten i hopp om att lindra halsen lite. Har ni haft en bra dag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback