Namn, Bamse och världens bästa morbror to be

2015-06-30 @ 09:20:00 Gravid
Lite bilder från gårdagen när jag och min fina bror vad ute och spelade basket och cyklade. Mysigt! Han är så exalterad över den lilla bebisen i magen. Han ska redan bli morbror men han kommer bli världens bästa morbror, det är jag helt säker på! Han vet redan vilka kläder, böcker och leksaker han ska spara ifall det blir en kille. Böckerna skulle han dock spara även om det blev en tjej, "hon kanske också gillar Bamse". Haha, ja vem gillar inte Bamse? 
 
Härromdagen när vi var påväg hem så ville han döpa bebben också. Är det en tjej ska hon heta Molly och är det en kille kommer jag faktiskt inte ihåg vad han sa att han skulle heta, men det kanske är för att jag själv är så säker på vad jag ska döpa bebisen till om det blir en kille. Även om det blir en tjej dock, men där har jag tvivlat mer och jag är, av nån konstig anledning, helt inställd på att det blir en liten kille. Vi får se! Snart får jag som sagt veta! 
 
Namnen jag tänkt på kommer jag inte avslöja förrän efter förlossningen men han eller hon kommer i alla fall heta något på bokstaven D. Nån som kan gissa varför? ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback