Torsdag

2015-03-05 @ 06:58:00 Min vardag
Godmorgon torsdag! 
Har ni sovit gott? Trots att jag somnade lite för sent igår och gick upp redan vid 5 imorse så känner jag mig utvilad och pigg så jag måste ha sovit riktigt, riktigt bra inatt, haha! ;) Jag har sen vecka denna vecka och börjar alltså inte förrän strax efter 12 idag men jag gick ändå upp tidigt idag pga. att jag har lyckats ställa om dygnet lite och måste vända tillbaka det. Plus jag behövde lite extra tid i dag till att duscha, städa rummet, packa väskan osv. nu på morgonen.
 
Nu sitter jag i köket i min mysiga morgonrock, har precis fått i mig en god frukost och tänkte sätta mig och greja lite med bloggen nu tänkte jag. Något speciellt ni vill att jag ska ta upp i bloggen förresten? Har ni några inläggstips? Har fått massa frågor och sådant så får se till att fixa ett Q/A inlägg snart! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback