Dålig update

2015-05-27 @ 14:36:00 Min vardag
 

Hej på er!
Ledsen för den dåliga updaten dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp uppe i huvudet och behövde ett litet break. Det är mycket som snurrar runt där uppe just nu och jag har stora beslut att ta. Så det har vart lite jobbigt nu ett par dagar.

 

Annars har jag mått bra, haft en bra vecka hittils och knappt några lektioner då allt i skolan är klart. Har nån enstaka uppgift jag är i gång med just nu som jag gör för att höja några betyg men allt annat är klart vilket är så himla skönt! Idag tex. hade jag endast en redovisning att göra, sedan fick jag sluta. Var alltså i skolan ca 1h för att sedan äta lunch och åka hem igen. Nu ska jag sätta mig med lite skolarbete och sedan dra iväg på öppet hus med min pappa och lillebror på min gamla högstadieskola där mina två andra syskon går. Ikväll får jag även bra sällskap så då väntar väl lite mys framför en film.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback