Sovmorgon och breakie

2015-05-28 @ 09:35:43 Min vardag
Godmorgon! 
Idag har jag fått en riktigt välbehövlig sovmorgon. Jag börjar inte förän närmare halv 2 idag vilket är superskönt så imorse sov jag ut, låg i sängen ett par timmar och tog mig sen upp och lockade håret och sminkade mig i lugn och ro. Nu sitter jag i soffan och har precis fåt i mig denna goda frukost bestående av en smoothie på endast banan och jordgubb (alltså ingen yoghurt eller mjölk, så mycket godare tycker jag!) och en avokado. En perfekt start på dagen helt enkelt. Dock är humöret inte riktigt med mig idag, får försöka att inte låta det gå ut över dom runt om mig men det är inte det lättaste alltid, haha! Men i eftermiddag står en spännande intervju på schemat och vädret ser ut att vara på topp så idag blir nog en bra dag trots allt. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback