e-cigaretter - SLUTA RÖKA!

2015-09-07 @ 09:56:00 Sponsored posts
Som några kanske förstått nu så rökte jag innan jag blev gravid. Jag försökte sluta vid ett flertal gånger, både själv och tillsammans med kompisar, men det slutade alltid med att man hittade en ursäkt till att röka och hoppsan, så var man tillbaka på ruta 1 igen. Jag ville verkligen sluta, dels för min hälsas skull, dels för mina föräldrars skull (ni anar inte hur besvikna jag gjorde dom.. Det var krig här hemma om att jag skulle sluta och jag förstår dom.) och dels för att jag var trött på att hela tiden lukta så äckligt. Både i kläderna, håret och fram för allt i munnen. 
 
Sen den dagen jag plussade på stickan har jag inte rökt en enda gång men det har verkligen inte vart lätt. Jag har legat och gråtit av röksuget och gått och suktat efter en cigarett i flera dagar innan jag kunnat sansa mig. Men på min födelsedag fick jag en e-ciggarett av Adde och det kan nog vara en av dom bästa presenterna jag fick helt ärligt. Bara känslan av att få blåsa ut lite rök hjälpte mig att komma över röksuget för stunden och den har hjälpt mig stundtals gånger när röksuget verkligen tagit över. 
 
Med en e-ciggarett röker du bara smaksatt vattenånga, man kan välja med eller utan nikotin och jag har förståss utan. Det är ett superbra sätt att sluta röka på. Byt ut dina cigg mot en e-ciggarett och börja trappa ner. Du har absolut ingenting att förlora på det. HÄR hittar du helgrymma e-cigaretter som enklet hjälper dig sluta röka. Tro mig, det är det absolut bästa du kan göra både för dig själv, din familj och övriga människor runt om kring dig. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback