Elins konfirmation

2015-09-06 @ 16:19:33 Min vardag
Hej på er!
Här har ni en massa bilder från dagen. Som ni kanske vet så konfirmerades min syster idag. Klockan stod på 7 imorse, då hoppade jag upp direkt och gjorde mig iordning och åt en god frukost. Strax efter 9 åkte vi mot kyrkan och efter själva konfirmationen var över åkte hela tjocka släkten, och dom familjevänner som även var där, hem till oss och åt massa god smörgåstårta. Det var jättetrevligt och mysigt att ha alla här och min syster var jättefin. Hon både höll i en liten presentation och uppträdde och var hur duktig som helst. 
 
Nu har alla åkt hem, jag har precis avslutat ett ganska långt telefonsamtal med min bästa vän och jag är helt slut så nu tänkte jag bara lägga mig under täcket, tända lite ljus och kolla på nån bra serie. Jag har lite bloggrejer att fixa också men det kanske kan vänta tills imorgon. Vi får se. Hoppas ni haft en bra dag, puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback