En skolfri måndag

2015-09-07 @ 09:06:00 Min vardag
Bilder tagna i Oktober förra året. 
 
Godmorgon! 
Hoppas ni sovit gott och att eran helg har vart toppen! Jag somnade relativt tidigt igår vilket var jätteskönt, kändes som att det var precis vad som behövdes. Idag blir jag hemma från skolan då jag bara behöver jobba hemifrån, så det kändes onödigt att åka in. Jag passade på att sova ut och nu sitter jag med en god latte för att piggna till lite och väntar på ett samtal från min barnmorska. Dagens planer är att jobba lite med mitt gymnasiearbete (alltså mitt & Addes företag) samt få gjort lite bloggjobb. I eftermiddag ska jag även dra iväg på en intervju, denna gång är det faktiskt jag själv som ska bli intervjuad så det ska bli jättespännande. :) Vad gör ni idag darlings? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback