:(

2015-09-09 @ 09:44:58 Min vardag
 
Godmorgon, hej och förlåt för att bloggen fick stå tom under gårdagen. 
Jag hade en jättebra dag till att börja med, om man bortser från min stressmorgon som inte alls hade behövt va stressig, haha. Jag åkte sen, efter skolan, hem till Adde men var dock tvungen att stanna till i stan först då min foundation tagit slut och min sminkväska hade gått sönder så det behövdes införskaffas nytt. När jag kom hem till Adde sedan och skulle flytta över mitt smink till den nya sminkväskan så hittar jag den inte. Min gamla var helt borta och jag var verkligen helt hundra på att jag packat ner den. Jag ringde hem och bad både mamma och min bror kolla igenom hela mitt rum men där var den inte heller. Så jag har alltså tappat hela min sminkväska med smink för många, många hundralappar i.... Så idag fick klockan ringa lite extra tidigt, jag har precis fixat håret och vi sitter nu och äter frukost. Snart ska vi åka in till stan för att köpa nytt smink, haha.. Jag var så arg igår (Tänk er arg för en sådan sak + alla hormoner jag har i kroppen, ingen bra kombo) så jag lät helt enkelt bloggen stå tom.
 
Idag väntar i alla fall lite sminkshopping (haha... Ska man skratta eller gråta??), minigolf med skolan och sedan en lugn eftermiddag hemma hos Adde. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback