Friday

2015-09-11 @ 08:27:00 Min vardag
Godmorgon! Hoppas ni sovit gott. Jag hade svårt att sova igårkväll vilket resulterade i att jag försov mig nu på morgonen. Jag vaknade ca 15 min efter att jag skulle behövt gå tyvärr. Så jag sitter fortfarande i lägenheten och har precis ätit frukost. Jag ska väl byta om snart och dra mig mot tunnelbanan så jag i alla fall hinner vara med en stund på lektionen. Idag efter skolan ska jag faktiskt ta bussen hem till min familj igen, då får Adde och familjen tillbaka sin lägenhet, haha ;) Jag flyttade ju in här redan i tisdag och igår morse åkte dom till Skåne, så jag fick låna lägenheten nu tills dom kommer hem. Dock måste jag åka hem redan idag då jag ska jobba i helgen. 
 
Fredag idag, gud vad skönt! Ännu en skolvecka avklarad och ganska exakt 1 månad sen vi började igen efter sommarlovet. Känns bra faktiskt, nu är det ju bara 3 månader kvar till jullov, haha! ;) Ha en bra dag så hörs vi mer senare, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback