Fullspäckad dag

2015-09-07 @ 16:15:00 Min vardag
Hej mina fina! Hoppas eran dag är super och att ni börjat veckan på bästa sätt. 
Det har jag helt klart gjort i alla fall. Jag har bara suttit hela förmiddagen och jobbat med lite olika saker; bloggen, 2 bloggdesigner och gymnasiearbetet. Vid 2 gjorde jag mig iordning och drog mig ner till stan där jag gjorde en liten intervju som jag nämnde tidigare idag. Supertrevligt! Nu är jag hemma igen och har precis fått gjort ännu mera bloggjobb och ska nu sätta mig uppe i köket och fortsätta med bloggdesignen jag påbörjade förut. Nävas är klar och vill ni se hur den blev så hittar ni hennes blogg HÄR! :)
 
En prislista för er andra som är intresserade av att köpa en design kommer upp i veckan. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback