Gifts - Till D

2015-09-03 @ 12:53:00 New in
Detta kom Tanita i min klass fram till mig med igår. Hur gulligt?! Jag vet verkligen inte hur jag ska tacka min klass ordentligt för dom här fina presenterna och för det helt underbara stödet jag får av dom dagligen. Alla kramar, frågor om hur både jag och magen mår, allt "gulli-gullande", allt "åååh vi längtar ju också!!" osv osv. Jag känner att jag står i en så stor skuld till dessa underbara människor. På ett eller annat sätt ska jag försöka tacka dom någorlunda i alla fall, sedan när D väl har kommit, så vi får tacka dom tillsammans. 
 
Och kläderna, visst är dom söta?? Jag dör för tröjan alltså, hur fin är inte den?! Tack igen Tanita!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback