Hemmamåndag

2015-09-14 @ 13:32:00 Min vardag
Sådär! Nu har jag äntligen fått den hjälp jag behöver med min domän. 3e gången gillt. Stort tack till Lovisa i kundtjänst hos misshosting.com, äntligen någon som hjälpte till. Nu ska det ta max 24h innan allt funkar som det ska, grymt va? Så snart är allt som vanligt igen, fast ännu bättre ;) 
 
Idag är jag faktiskt hemma från skolan, hela kroppen gör ont och mina ben krampar. Så hittills har jag bara legat i sängen och försökt få bukt med domän-flytten, sovit och kollat One Tree Hill i hopp om att dagen ska flyga iväg. Har även fräschat till mina naglar och ska nog sätta mig och fräscha till mina ögonbryn snart också. Med tanke på den smärtan jag har i både rygg och ben idag så lär jag nog vara hemma imorgon med, så då ska jag lägga all min tid och energi på den nya bloggen. Hoppas allt funkar som det ska tills dess bara, för på Onsdag måste jag verkligen tillbaka till skolan, oavsett hur kroppen mår. Jag känner att jag missar tillräckligt mycket bara idag trots att jag bara har en lektion. 
 
Har ni haft en bra dag hittills? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback