Kaos

2015-09-02 @ 05:22:00 Min vardag
Det blir en passande arkivbild från i somras då denna dator inte har några som helst bilder. 
 
Hej och godmorgon! 
Igår hade jag en sån urusel dag så jag lät bloggen stå tom, därav dålig uppdatering. Det började sådär eneklt med att jag stressade till skolan och hann knappt va med på min lektion i 30 minuter innan jag skulle iväg till skolans kurator. Vi pratade lite om alternativ för mig ang. skolan framöver osv, som en liten förberedelse inför mötet med rektorn, och det gick inte riktigt som tänkt kanske. Kort och gott, det var ett skitjobbigt möte. 
 
Efter skolan fick jag ytterligare en gång stressa till bussen men självklart glömde jag då både datorn och mina hörlurar i skåpet vilket resulterade i att jag fick stressa in i närmsta butik och köpa ett par nya hörlurar samt en laddare då den glömdes hemma och min mobil i princip var urladdad. Självklart såg jag sen att det endast var usb-kabeln så att ladda på bussen gick inte heller.. Sen ska vi inte ens tala om hur ont i ryggen och höften jag hade igår. Jag vet inte om det är det här som är foglossning eller om jag bara har fruktansvärt ont helt enkelt. Oavsett så spenderades hela min kväll i sängen och jag totaldäckade redan vid halv 9. Haha, så skönt att få slut på denna helvetesdag så fort men dock vaknade jag alldeles för tidigt i morse pga. det. 
 
Jag vaknade av säkert 10 olika anledningar i morse när klockan var 03.20; myggbett som kliade, jag drömde nåt jättekonstigt, jag var törstig, jag frös då fönstret stod öppet och sen så somnade jag ju väldigt tidigt igår som sagt. Så jag bestämde mig för att vända på den här dagen och göra det bästa utav den. Istället för att somna om så hoppade jag in i duschen, gjorde mig fräsch med hårinpackning och scrub och gjrode sedan även en ansiktsmask. Nu har jag precis fått i mig en god frukost och jag känner mig på sååå mycket bättre humör redan. Det här ska bli en bra dag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback